Men hej?

Just som jag sitter där, illamåendes sen förgående dag och lyssnandes på The Arks sista låt så får jag se det här:



Om några få dagar. I Stockholm. Och Malmö. Bara såhär några dagar innan, då får jag veta.
Visst, det kanske planerades in ganska sent, men jag vet inte om jag orkar överleva dessa dagar tänkandes på dessa skivsigneringar. Att inte vara där.

Hur skulle det varit?
Skivsignering med självaste Arken. Men jag kommer förmodligen aldrig få veta.

Spår;
Lämnat av: sandra

Jag kommer aldrig heller att få veta hur det är. BAJS.

2011-02-21 @ 23:35:45
URL: http://chavezz.blogg.se/
Lämnat av: Ellie

Jag trodde att jag inte heller skulle få uppleva en skivsignering med Ark, eftersom jag är i Alperna just nu. Kunde typ inte sluta gråta, The Ark är verkligen mitt liv (klyschigt, men ack så sant)

Så jag tar flyget hem imorgon. Skiter i vilket just nu, behöver The Ark!

2011-02-22 @ 09:43:15
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Lämnat av: ArkStrumpa

Åh, jag såg också det där. Och då fick man den här känslan: SEDRCTYVUBINOMP, JAG MÅSTE GÅ.

Men nej, man har föräldrar som sätter stora stenar i vägen och säger: DET ÄR FÖR LÅNGT ATT ÅKA.

Sadfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaace.

2011-02-28 @ 07:18:58



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback