Växjö.

Idag har jag alltså begett mig till staden Växjö. Har bland annat fikat på Broqvists och varit i Uffes Källare och bara... gått runt.
Hittade LP's med The Doors och Sweet, tummen upp.

Jag har även besökt Skivlagret (som gått i konkurs), hela affären var som en stor gravplundring och det kändes lite fel att köpa en skiva med Krunegård för 48 kronor. Men jag har bearbetat det. Eller inte. Aja. 
Har även gått förbi Palladium, där jag kommer se Arken om exakt 27 dagar.

[Den här bilden är till för att få er att kolla på Melodifestivalen ikväll.] 


Spår;
Lämnat av: Ellie

Åh, älskar Växjö! Uffes Källare är typ bäst, och åh Kafe De Luxe <3

2011-02-26 @ 18:59:12
URL: http://lilljesus.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback