A brand new era.

TV:n stod på för ett tag sedan. Jag hade fått sova i en evighet men huvudet var ändå en stor kosmisk potatissallad. (Läs: Jag har sett Tomas Di Leva live, därav valet av ord.)

Det jag vill komma till är i alla fall den där reklampausen. Den första. Helt plötsligt så hör jag två gitarrer. Jag lyfter blicken till skärmen och där står The Ark. Egentligen är det för mig inte alls en nyhet att de är med i en Pantamera-reklam. Men hjärtat stannade lite i alla fall.

För de bara var där. På skärmen. Och jag bara satt där. Hemma. 
Det kändes som det alltid hade gjort förut. Att de är det där bandet man ser i videos och längtar så mycket efter. De där underbara människorna som är så avlägsna. Men att det inte gjorde så mycket att de var så avlägsna. För man blev så glad ändå. 

Men jag började gråta. 

För de är inte avlägsna längre.



En avlägsen TV-skärm ni vet. Kolla, där uppe.

Spår;
Lämnat av: Emma

Älskar att en reklamfilm kan göra en så glad.

(Kosmisk potatissallad <3)

2011-07-05 @ 16:05:11
URL: http://www.arkark.devote.se



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback