Adjö.

Har inte haft såhär ont i huvudet på evigheter. 

Packar i ytterligare lite saker i väskorna som jag inte packat upp sen Göteborgsresan. Nu blir det en långhelg i Västerås och Stockholm. (Läs: jag ska sitta på marken en hel dag i Västerås och sedan resa vidare för att sitta på marken en hel dag i Stockholm.)

Oavsett vad så känns det värt. 

Dock så kommer det nog kännas lite småskumt att vara med på Sommarkrysset. Stå där längst fram vid scenen och känna hur man blir filmad bakifrån. Dessutom är det ett TV4-program. Borde väl kanske inte uttrycka mina åsikter om TV4 allt för mycket. Eller inte alls, nej.



Känns som att det kommer bli en liten repris av Rix Fm Festival. Men jag är innerligt glad att Eric Saade redan har varit där. Skulle inte orkat annars. Känns som att han förföljer mig.

Spår;
Lämnat av: Stina

Tipsar om min blogg! Handlar om foto, mode, inredning, design och framför allt min kamp mot vikten! Har hittills gått ner närmare 12 kg helt på egen hand! Och 10 till ska ner under sommaren. Lagt upp ett motions och träningsschema nu som jag ska följa och hoppas på finfina resultat!! Följ mig gärna via bloglovin för att inte missa nån uppdatering i mitt nu lite smalare liv! <3 xoxo // Stina (vet inte om de räknas som reklam..??)

2011-06-30 @ 11:36:24
URL: http://guchie.blogg.se/
Lämnat av: sanna och wilma

Hej!

Vi har en länk tävling på våran blogg, skulle vara super skoj om du var med!

Vem vill inte ha några extra 100 besökare till sin blogg? ;)

Kram Sanna och Wilma

2011-06-30 @ 15:18:02
URL: http://tobelieve.blogg.se/
Lämnat av: Ellie

Det här med att vi ägnar hälften av sommaren till att sitta på marken.

2011-07-07 @ 15:16:18
URL: http://lilljesus.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback