Klar?

Bara sådär finner man sig helt plötsligt uppsättandes bilder på väggarna och med inga lådor kvar på golvet. Är nog lite nöjd med mig själv. Strunta i den fula tapeten och den fula fåtöljen, det är i alla fall mysigt.



För övrigt så lyssnar jag för det mesta på Ola Salos sommarprat och funderar på hur sjutton jag ska bli sådär härligt överexalterad över kommande The Ark-konserter.

För övrigt så inser jag hur mycket annorlunda den här sommaren kommer bli från tidigare. Till och med om man bortser från konserterna. På alla möjliga sätt och vis så slipper jag ha ont i magen.

För övrigt så ska The Ark till Sommarkrysset och det enda som gör mig glad över det är att det blir ytterligare ett tillfälle att träffa alla vänner.

Spår;
Lämnat av: Sannie - Life in the USA

tråkigt att de ska splittras D:

2011-06-13 @ 00:00:52
URL: http://sannie.blogg.se/
Lämnat av: Moa

Hej!

Vill du att jag ska länka dig? Kolla på min blogg hur du blir länkad snabbt och enkelt! :)

Ha en bra dag ♥



ps. måste berömma dig för din otroligt fina design!

2011-06-13 @ 21:23:34
URL: http://littlemoa.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback