The Ark gör reklamfilm.



Du läste rätt. The Ark återvinnner musik för Pantamera. Helt underbart se att av Sveriges största band vågar göra detta. Och det är helt otroligt att det samtidigt blir så otroligt roligt och bra.

Reklamen kommer börja sändas i slutet av juni och jag kommer definitivt sitta som fastklistrad vid reklamen när jag ser på TV framöver. (Läs mer om detta här!)

Spår;
Lämnat av: petra ramstedt

åh, fick ditt brev idag och blev jätte glad :D ska sätta mig o svara nu så får du det efter helgen :D

2011-06-17 @ 14:59:29
URL: http://theregoesmylife.blogg.se/
Lämnat av: Eva

Jag skickade iväg brevet till dig igår på kvällen!

Jag skrev min adress där också!

2011-06-17 @ 17:54:48
Lämnat av: Emma

Haha. Jag älskar att de faktiskt gör sådant här. Ska härmed börja kolla på tv för reklamens skull.

2011-06-17 @ 19:46:54
URL: http://www.arkark.devote.se
Lämnat av: eva

Åh, ja..

Den filmen är som en explosion av magi och glädje.

Den var så rolig och bra och ja, nu blir det fler som nog sitter och kollar på reklamen mer ett tag framöver

2011-06-18 @ 21:30:49



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback