Where the action is.

Jag blev så otroligt överraskad. På ett otroligt positivt sätt.

Hade ända sen Siesta och ända sedan jag fick reda på att The Ark skulle spela på samma scen som Coldplay väldigt lågt hopp om att få en bra plats. Hade inte tänkt köa så länge och hade tänkt stå långt bak.

Kom till Göteborg klockan 9. Min första dag i Göteborg. En väldigt fin sådan.

Fick nummer 20 som könummer. Var helt förbryllad. Coldplayfansen verkade inte vara så hardcore med köande som jag trodde. Men även fast jag hade ett så bra könummer så ville jag inte börja hoppas. Orkade inte bli besviken.

Men tiden gick och vid insläpp blev vi eskorterade in. Vi fick gå i nummerordning och hålla varandra på axlarna. Allt för att inte springa. Det var helt fantastiskt. Alla började förstås springa när vi nådde scenen. Det var olika och ojämna lager av metallskivor på marken vilket resulterade i att jag trampade snett när jag i all panik hade börjat springa. Vrickade foten. Gör fortfarande uschligt ont.

Det var några band innan Ark. Sahara Hotnights, Serenades och Paolo Nutini om jag minns rätt. Tiden gick fort och Ark spelade ganska tidigt. Det var oerhört kul. Speciellt att se alla Coldplay-fans miner när vi helt plötsligt blev helt galna. De kollade lika mycket på oss som på bandet.











Tack alla människor som gjorde min dag igår. Ni är underbara allihopa.


Och just det, höll nästan på att glömma: basisten i The Ark, Lasse, har fått en dotter. Därför var han inte med på konserten igår. Istället så fick The Ark ta hjälp av Martin Ekelund, Arks turnéledare och ljudtekniker. Det var en upplevelse för sig. Ohja.


Spår;
Lämnat av: sandra

svar: åh, tack!



fina bilder!

2011-06-30 @ 09:09:50
URL: http://ofthenight.blogg.se/
Lämnat av: eva

vilka fina bilder!

2011-06-30 @ 12:04:54
Lämnat av: Jennifer (Jejje)

Snygga bilder :D

2011-06-30 @ 19:47:55
URL: http://killthespare.blogg.se/
Lämnat av: Ellie

Snygg mage på Sylle, lmao.

2011-07-07 @ 14:49:48
URL: http://lilljesus.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback