It's getting better all the time?

Är i full gång med packning och förberedelser inför morgondagen. Har börjat bli riktigt nervös. Inte bara den där vanliga gignervositeten som jag alltid lider av, utan även en "vadskajagegentligensäga"-nervositet apropå det här.

Till skillnad från faktiskt väldigt många andra fans så har jag ju aldrig träffat Arken. Visserligen har jag ju "träffat" Ola, men då var jag så stum av nervositet att jag bara stod där, det känns inte riktigt rätt att kalla det för "träffa". Men imorgon ska det ju förhoppningsvis hända, om något nu inte går snett. Och vad ska jag säga? Jag vet ju massa saker jag kan säga, men kommer jag komma ihåg de sakerna när jag står framför dem?

Nu ska jag i alla fall fortsätta med förberedelserna, dvs sy fast mitt The Ark-tygmärke på min sprillans nya jeansjacka. 

I alla fall, wish me luck?


Ge mig en bättre webbkamera, någon.

Spår;
Lämnat av: Arkoman

Lycka till. Och ett tips. Skriv ned ledord till några frågor på en liten lapp eller på handen.

2011-03-14 @ 17:20:22
Lämnat av: Ellie

Säg det som kommer till dig. Första gången brukar alltid gå sådär, men Ark är väldigt lätta att prata med! Jag har sagt mycket till Ark jag aldrig trodde jag skulle våga, även om över hälften är ganska... Konstiga saker. Är ändå stolt över att jag sa dem! :D

2011-03-14 @ 20:51:17
URL: http://lilljesus.blogg.se/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback