Tjugofjääärde.

Är av en ganska skum anledning väldigt glad. Kollade nyss min besökarstatistik och kunde konstatera att jag den senaste veckan haft över 50 unika besökare varje dag den senaste veckan. För mig, och min blogg, så är det här ganska mycket. Har dessutom inte missbrukat mer-trafik eller något sådant.
Kan inte undgå att undra vilka det är som läser? Varför de läser? (Och så vidare...)

***

I alla fall. Kommer inte kunna skriva någonting nu de kommande dagarna. 
Imorgon beger jag mig direkt till Växjö efter skolan för att se Arken. Tidigt på lördag morgon reser jag vidare till Norrköping. Där kommer jag också få njuta av denna underbara Ark, tillsammans med Lina dessutom. 
Kommer helt enkelt inte ha tillgång till en dator.

Spår;
Lämnat av: Ellie

Haha, tror du inte att jag testade Mer-Trafik och hamnade på din blogg igen?

2011-03-24 @ 14:44:27
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Lämnat av: I.

JAG LÄSER, såklart.

2011-03-25 @ 23:05:45
URL: http://tjugotredje.blogspot.com/



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback