Rix Fm Festival.

De flesta artisterna var så spåniga att vi bestämde oss för att låta solglasögonen vara på.
Nejmen, det var i alla fall en upplevelse för sig.

Köade från runt åtta på morgonen. 

Frågade Martin om de skulle hinna soundchecka innan spelningen (de kom till spelstället ganska sent), och svaret jag fick var: "Ja, vi är ju egentligen de enda som spelar live."
Entusiasmen var inte riktigt där. Och jag förstår dem innerligt. Det var inte kul med tjejer som skrek så fort de såg sig själva på storbildsskärmen.























Lämnar nu denna helg bakom mig. Alla underbara människor, alla läskiga människor, alla läskiga sammanträffanden, alla öronbedövande skrik, alla läskiga dansare och inte minst Ark bakom mig. Om 10 dagar blir det ju på riktigt. Det här var ju bara en liten uppvärmning.

Spår;
Lämnat av: malin

ååh, hade velat vara där. Men såklart fick jag åka till sjukhuset istället. Kul. Men snart Siesta! :D

2011-05-23 @ 17:53:02
URL: http://stjarnfallet.devote.se
Lämnat av: kajsa

haha Eric Saade iphonen var ju nästan roligast. Det var lite läskigt, sexismen haglade kan man säga. Det var ju lite dumt att jag var så kort så jag bara såg Ola o Sylle där mellan högtalarna. Himla opraktiskt och tråkigt.

2011-05-24 @ 14:06:19
URL: http://thehomecomer.wordpress.com
Lämnat av: Emma

Det var en fin dag, trots att vi glömde headbanga till TWK.

2011-05-24 @ 15:21:17
URL: http://www.arkark.devote.se



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback