The spirit was leaving.

Hej alla människor. (Vad skumt att jag börjar mitt blogginglägg så himla "bloggigt", men nu får det bli så.)
Jag har blivit förfärligt förkyld och förvirrad men otroligt vårglad. Sådär vårglad så att man nästan överväger att lägga sig i gräset och sola även fast man tycker det är extremt fult med solbränna och onödigt med hudcancer.

I alla fall; jag behöver råd. I Eskilstuna tog jag chansen och skrev ett brev till The Ark. Gav det till Jepson. Jepson visade noggrannt när han lade det i sin kavajficka. Jag var också tydlig med att förklara att jag ville att de andra i bandet skulle läsa det också. Han verkade förstå. I Köpenhamn frågade jag Jepson om han hade läst det. Det låg tydligen på hans soffbord. (Om han nu inte ljög och egentligen bara slarvat bort det på något efterfest.)

Men i höstas skrev jag en novell. Ganska så verklighetsbaserad i känslan. Jag tänkte på hur jag kännt det senaste året och jag tänkte på The Ark när jag skrev den. Och nu så undrar jag om det inte skulle vara just den där novellen som bandet vore läsa?
Jag undrar vad ni tycker.

Del 1.
Del 2.
Del 3.

Där har ni novellen.

Spår;
Lämnat av: Ellie

Linnea. Breathtaking. Tyckte verkligen om den. Och fan vad bra du är på engelska, blir så avundsjuk. Och du fångar känslan. Applåder!

2011-04-23 @ 22:16:11
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Lämnat av: Nadjson

Det där...det där var riktigt jävla bra. Tack för att du sätter ord på allt man har känt.

Och ja, som Ellinor skrev; breathtaking. Riktigt jävla bra.

2011-04-23 @ 22:23:20
Lämnat av: Ellie

Svar: Ja.

2011-04-24 @ 16:16:37
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Lämnat av: Maria

Den är skitbra, det är klart du ska ge den till dem!

2011-04-24 @ 20:05:14
URL: http://djmyrstack.blogg.se/
Lämnat av: Eva Holmgren

Du är så duktig!

Så himla bra.. Man var verkligen fast.

Och ja jag håller med om att du verkligen sätter ord på vad man har känt och ens känslor.

2011-04-24 @ 20:21:58
Lämnat av: kajsa

Jag har också ett brev till Arken som Jepson har hand om, han sa att han skulle sätta sig i lugn och ro någon dag och läsa igenom breven så han liksom fick läsa ifred, så kanske att han väntat på rätta tillfället att läsa dom?

2011-04-25 @ 10:53:57
URL: http://anniehallova.wordpress.com
Lämnat av: Nadjson

Kajsa: Hoppas verkligen det!

2011-04-26 @ 10:40:06



Ditt användbara namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (hemlig.)

Har du också en blogg?:



Trackback